BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Ahad, 16 Januari 2011

Seluar dalam b'LOBANG??

Pergh, disaat aku membelek pakaian dlm almari, tetibe je terselak seluar dlm yg berlubang. Hairan aku, cmne ler "underwear" ni leh b'lubang...nasib lubang kecik je. So, masih leh pakai lagi la kan.. peduli pe aku, koyak x koyak, asalkan masih leh dipakai..HAHAHA..steady aku.
Kenapa seluar dalam berlubang? Kene mkn dek tikus ke? Kene tarik dgn dawai ke? hehe..
Seperti biase kita akn lihat seluar dlm ni remeh je, mcm idup segan mati x nk…tp biler dh xde, mase tu bru gelisah nk cari(aku la tu). Woah. Pada sesetengah orang(terutamanya aku.haha) ianya sgt2 bernilai dan bermakna…Seluar dlm sesuatu yang simple2 je… tapi berguna.
Ade spe2 tak pernah pakai seluar dalam? Mungkin juga ada…mana kita tau… ??? Mungkin dy pkai boxer, haha..tu sbb bila kita kesusahan yang teramat sangat, seluar dalam b'lubang pun kita sanggup pakai…xde spe akn  tau kesusahan yang kita lalui selagi kita tak berCERITA … baik ke…buruk ke…suka ke…benci ke…begitulah kisahnya seluar dalam… ada sesiapa kisah kaler pe hari ini kita pakai? esok nak pakai kaler pe ye? hari ini kita pakai seluar dalam baru….ada aku kisah? hehehe…. seluar dalam kita koyak siapa yang tahu….?yg duk asrama, mungkin roomate dy tau.woah
Hanya kita2 n yang paling dekat dengan kita saja yang tahu…
Menarikkan… seluar dalam….yang biasenye orang tak kisah… melainkn insan terpilih…

ps: hargailah seluar dalam anda =)

2 comments:

tOsHiO..... O.o berkata...

haha..tu suar "kecik" ko ke der?
comey..ade train2 g..hak3

Faiz Kakachi berkata...

haha...steady aku :P
(xde kaitan dgn realiti)